El nostre pas per l’Advanced Factories Expo & Industry 4.0

Aquest dimarts, un grup de representants de la nostra empresa va assistir a la fira Advanced Factories Expo & Industry 4.0 Congress a Barcelona.

Aquest esdeveniment és un dels més destacats de l’any a l’àmbit de la indústria i la tecnologia 4.0. Reuneix experts de tot el món per discutir i presentar les darreres tendències en automatització, robòtica, intel·ligència artificial, impressió 3D i altres tecnologies clau per a la transformació digital de la indústria.

La visita a aquesta fira va ser una valuosa oportunitat per a la nostra empresa de conèixer les darreres novetats al sector metal·lúrgic i d’intercanviar idees amb altres professionals del sector. Els nostres objectius durant la visita van incloure conèixer les darreres tendències del mercat, identificar possibles oportunitats de millora en els nostres processos de producció i establir contactes amb altres professionals del sector.

La fira va oferir una àmplia varietat d’expositors i activitats per als assistents, abordant temes com ara la transformació digital de la indústria, l’automatització de processos productius, la gestió de la cadena de subministrament, la seguretat digital i la innovació en productes i serveis.

A més de l’exposició, l’esdeveniment va incloure un congrés amb participació d’experts de tot el món. Els nostres representants van assistir a diverses conferències i ponències per conèixer les darreres tendències i avenços en el sector.

Estem encantats d´haver tingut l´oportunitat de participar en aquesta fira i esperem aplicar els coneixements adquirits en la millora dels nostres processos productius.

Desplaça cap amunt