Laser Trumph 2018 Fiber 3030

Recentment, s’ha incorporat a la fàbrica una nova màquina de tall làser: el model Laser Trumph 2018 Fiber 3030.

Aquesta nova adquisició suposa un gran avenç tecnològic per a l’empresa, ja que la màquina compta amb les darreres tecnologies en tall làser i una gran capacitat de producció. La Laser Trumph 2018 Fiber 3030 ofereix una alta precisió en el tall de diferents tipus de materials, cosa que permet una major eficiència en els processos de producció.

Laser Trumph 2018 Fiber 3030

A més, aquesta màquina de tall làser compta amb una sèrie de funcionalitats avançades que permeten a l’empresa oferir més qualitat en els seus productes i serveis. Entre elles es destaquen la capacitat de tall d’alta velocitat, el sistema de seguiment automàtic del feix de làser i la tecnologia de control de temperatura per evitar deformacions als materials.

La incorporació de la Laser Trumph 2018 Fiber 3030 suposa un gran pas per a l’empresa en el procés de modernització i millora contínua. Amb aquesta nova adquisició, l’empresa podrà oferir als seus clients productes de més qualitat ia un ritme de producció més elevat.

Des de la direcció de l’empresa s’ha destacat el compromís amb la innovació i la inversió en tecnologia d’avantguarda, com a claus per mantenir la competitivitat i el lideratge al mercat. L’empresa està orgullosa de comptar amb aquesta nova màquina de tall làser i confia que la seva incorporació tindrà un impacte molt positiu en la qualitat dels seus productes i en la satisfacció dels clients.

Desplaça cap amunt