Ens preparem per a una gran experiència!

Durant els propers dies, un grup de representants de l’empresa assistirà a la fira Advanced Factories Expo & Industry 4.0 Congress a Barcelona.

Aquesta fira és un dels esdeveniments més importants de l’any a l’àmbit de la indústria i la tecnologia 4.0. La fira reuneix experts de tot el món per discutir i presentar les últimes tendències en automatització , robòtica , intel · ligència artificial , impressió 3D i altres tecnologies clau per a la transformació digital de la indústria.

La visita a aquesta fira és una gran oportunitat per a l’empresa de conèixer les darreres novetats al sector metal·lúrgic i d’intercanviar idees amb altres professionals del sector. Els objectius de l’empresa amb aquesta visita són conèixer les darreres tendències del mercat, identificar possibles oportunitats de millora en els processos de producció i establir contactes amb altres professionals del sector.

La fira comptarà amb una gran varietat d’expositors i activitats per als assistents. Alguns dels temes que s’abordaran a la fira són la transformació digital de la indústria, l’automatització de processos productius, la gestió de la cadena de subministrament, la seguretat digital i la innovació en productes i serveis.

A més a més de l’exposició, la fira també inclourà un congrés que comptarà amb la participació d’experts de tot el món. Els representants de l’empresa metal·lúrgica assistiran a diverses conferències i ponències per conèixer les darreres tendències i avenços al sector.

L’empresa està entusiasmada per l’oportunitat de participar en aquesta fira i espera poder aplicar els coneixements adquirits a la millora dels seus processos productius.

Desplaça cap amunt